کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟ کدام بهتر است

کلاس زبان آنلاین یا حضوری؟ کدام بهتر است

اگر قصد یادگیری زبان را دارید ممکن است با این سوال رو به رو شوید که شرکت در کلاس های آنلاین بهتر است یا حضوری؟ باید گفت انتخاب کلاس آنلاین یا حضوری به نیاز و شرایط شما بستگی دارد. حضور در کلاس های آنلاین برای آن دسته از زبان آموزان که زمان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند بسیار مناسب است. اما همچنان افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند در کلاس های حضوری شرکت کنند زیرا بهتر یاد می گیرند.

هر کدام از این کلاس های آنلاین و حضوری مزایا و معایب خود را دارد که شما می توانید براساس احتیاجات خود آن ها را انتخاب کنید. در اینجا ما قصد داریم شما را با کلاس های آنلاین و حضوری آشنا کنیم تا شما بتوانید براساس شرایط خود کلاسی را که می خواهید انتخاب کنید.

یادگیری آنلاین به چه معنا است؟

یادگیری آنلاین به این معنی است که شما از راه دور مطالعه می کنید. به آن آموزش از راه دور یا آموزش مجازی نیز گفته می شود. شما می توانید به جای حضور در کلاس های زبان، به صورت آنلاین در آن شرکت کنید و به یادگیری زبان بپردازید. در کلاس های آنلاین زبان، کلاس ها، مواد آموزشی، پشتیبانی و ارزیابی ها همه به صورت آنلاین ارائه می شوند.

مزایای یادگیری آنلاین

یادگیری آنلاین، مقرون به صرفه تر است. یادگیری آنلاین نیازی به آموزش حضوری ندارد، به این معنی که در هزینه های رفت و آمد و هزینه های مربوطه مانند خرید مواد آموزشی فیزیکی مانند کتاب، تست، فیلم و غیره ندارید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چالش: آیا می توانید 3 تفاوت در 10 ثانیه تشخیص دهید!

یادگیری یک زبان به صورت آنلاین به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و مکانی که هستید یاد بگیرید. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید اتصال به اینترنت و رایانه یا تبلت است.

کلاس های آنلاین زبان سازگارتر هستند. یادگیری آنلاین کمتر به مربیان تکیه می کند، به این معنی که مطالب درسی کمتر به فردی که آن را آموزش می دهد وابسته است.

کلاس های آنلاین تعامل بیشتر را ایجاد می کند. با یادگیری آنلاین، مربیان می ‌توانند رویکرد یادگیری چند وجهی را با پیوند ها، ویدئو ها، متن، ارزیابی‌ها و موارد دیگر اتخاذ کنند.

توجه شخصی را احساس می کنید. از مزایای یادگیری آنلاین این است که گروه های آنلاین معمولاً کوچک هستند، بنابراین معلم این فرصت را دارد که به هر زبان آموز توجه کافی داشته باشد و چالش هایی که با آن مواجه می شوند را برطرف می کند.

یادگیری حضوری چیست؟

یادگیری حضوری به روش سنتی یادگیری مبتنی بر کلاس اطلاق می شود. این سبک یادگیری شامل جلسات حضوری است که توسط مدرس هدایت می شود. سرعت یادگیری توسط مدرس تعیین می شود. یادگیری حضوری به دلیل مزایای تعامل زنده بین مدرس و زبان آموزان موثر در نظر گرفته می شود.

مزایای یادگیری حضوری

یادگیری حضوری جنبه اجتماعی دارد. یادگیری با همسالان خود، در یک اتاق، بر خلاف یادگیری آنلاین، حس یادگیری فیزیکی را تقویت می کند. کل گروه در حال یادگیری با هم، در همان زمان و در یک مکان هستند.

کلاس های حضوری، یادگیری فردی را بالا می برد. یادگیری حضوری، به مربیان اجازه می‌ دهد تا برنامه‌ های یادگیری یک به یک ایجاد کنند و روابطی را با زبان ‌آموزان ایجاد کنند که نمی ‌توانند به صورت آنلاین انجام دهند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده برای ساخت کاردستی ترازو برای کلاس سوم

کلاس های حضوری زبان، بحث و همکاری را افزایش می دهد. عضویت در یک گروه حضوری تفاوت های ظریفی را ایجاد می کند که انجمن های آنلاین نمی توانند تکرار کنند.

آموزش آنلاین بهتر است یا حضوری؟

هر دو روش یادگیری آنلاین و حضوری مجموعه ای از مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. در حالی که بسیاری از زبان آموزان ممکن است هنوز نظم و آشنایی را که یادگیری حضوری به ارمغان می آورد ترجیح دهند، نمی توان مزایای بی حد و حصر یادگیری آنلاین را انکار کرد.

یادگیری آنلاین نسبت به یادگیری سنتی انعطاف پذیرتر است و به طور کلی برای زبان آموزان کاربردی تر است. با این حال، بسیاری از زبان آموزان هنوز حضور یک مربی را برای جذب بهتر محتوا ترجیح می دهند. هر دو روش یادگیری برای یادگیری یک زبان جدید بسیار مؤثر هستند. انتخاب یک نوع آموزش نسبت به نوع دیگر صرفاً به سبک یادگیری و ترجیحات فرد و همچنین مواد درسی در دسترس بستگی دارد.

موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های زبان به صورت آنلاین و حضوری و با استفاده از اساتید برجسته و استفاده از آخرین متد های آموزشی باعث شده است تا یادگیری زبان چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری برای زبان آموزان جذاب و راحت باشد و آن ها بتوانند سطح زبانی خود را ارتقا دهند.

کلاس زبان آنلاین موسسه در پلتفرم آنلاین اختصاصی موسسه برگزار می شود تا بتواند با بالاترین کیفیت این کلاس ها را برگزار نماید و در تمامی طول مدت کلاس شما از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آداپتوری برای اتصال موبایل به تلسکوپ و میکروسکوپ 

این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و نشریه اینترنتی نوجوانها هیچ مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *