فیلم از تخم بیرون آمدن مرغ عشق

فیلم از تخم بیرون آمدن مرغ عشق

مرغ عشق یکی از زیباترین و محبوب‌ترین پرندگان جهان است که به دلیل رفتارهای جالب و زیبایی که دارد، همیشه مورد توجه و علاقه‌ی انسان‌ها قرار گرفته است. این پرنده از خانواده‌ی فازانیان است و به عنوان یکی از نمادهای عشق و محبت شناخته می‌شود.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

این پرنده به دلیل رفتارهای مهربان و محبت‌آمیزش، به عنوان نماد عشق و وفاداری شناخته می‌شود و در زمینه‌ی رفتارهای اجتماعی نیز بسیار فعال و پویا است

این پرنده به دلیل زیبایی بال‌ها و پرهایش نیز بسیار جذاب است. بال‌های طولانی و زیبا، به مرغ عشق زیبایی و شکوه بیشتری می‌بخشد رنگ‌بندی زیبا و زنده، این پرنده را به یک نماد زیبایی تبدیل کرده است.محل زندگی  پرنده زیبا مناطق گرمسیری و استوایی است.

 مرغ عشق

مرغ عشق پرنده ای هوشمند و اجتماعی است و از بازی کردن لذت می برد. نوع ماده علاقه زیادی به جویدن اجسامی مانند چوب دارد که این تمایل در نرها کمتر است. همچنین این پرنده علاقه زیادی به همبازی شدن با آدمی دارد و قادر به تقلید محدود صدا و سوت زدن است.از این جهت خیلی زود اهلی شده و به خانه خو می‌گیرد.

 مرغ عشق

می‌توان به این پرنده یاد داد که روی انگشت بنشیند. مرغ عشق جز پرندگان  کوچک جثه به شمار می رود.  معمولا مرغ عشق 24 سانتی متر طول داشته و وزن آن حدود 42 گرم میباشد. هر بال مرغ عشق حدودا بین 15 تا 20 سانتی متر است. این پرنده برای اولین بار در استرالیا مشاهده شد. در ابتدای مشاهده این پرندگان در استرالیا گونه های مختلف مرغ عشق شناسایی نشده بود. اما اکنون با گذشت زمان 10 گونه از این پرنده معرفی شده است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی جکی چان در تلفن همراه شما

 

با توجه به زیبایی بال و دم، هوش فوق‌العاده، صدای خوش‌آوا و توانایی یادگیری صداهای جدید، مرغ عشق به عنوان یک حیوان خانگی بسیار محبوب است. این پرنده با تغذیه مناسب، فضای مناسب برای پرواز و تفریح، محافظت مناسب و مراقبت‌های لازم، می‌تواند به عنوان یک حیوان خانگی جذاب و دوست‌داشتنی شناخته شود.

در این کلیپ لحظه  به دنیا آمدن این پرنده ی زیبا را می بینیم.

 

آیا شرایط نگهداری از پرندگان خانگی را در منزل می دانید؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *