بیل گیتس چه کتابی را هدیه می‌دهد؟

%d8%a8%db%8c%d9%84-%da%af%db%8c%d8%aa%d8%b3بیل گیتس میلیاردر مشهور یک کتابخوان حرفه‌ای است و سالانه حدود ۵۰ جلد کتاب می‌خواند.

این میلیاردر مشهور یک کتاب را انتخاب کرده که جزو محبوب‌ترین کتابی‌هایش محسوب می‌شود و تاکنون آن را به بیش از ۵۰ تن از دوستانش هدیه داده است.

در حالی که این چهره معمولا کمتر به سراغ رمان می‌رود و بیش تر علاقه‌مند کتاب‌های غیرداستانی است اما اعلام کرده شیفته رمانی به نام «پروژه رزی» شده است: این رمان نوشته گراما سیمسون نویسنده استرالیایی است.

گیتس با اشاره به این که همسرش ملیندا نخستین بار این کتاب را به او معرفی کرده می‌گوید: او شروع کرد به بلند خواندن بخش‌هایی از این رمان برای من و سرانجام من تصمیم گرفتم نگاهی به آن بیندازم.

گیتس در گفتگو با نیویورک تایمز گفته است: من یک شب ساعت ۱۱ این کتاب را دست گرفتم و تا ساعت ۳ صبح نتوانستم آن را زمین بگذارم. این رمان خیلی بامزه و جالب است و در عین حال به مردمی می‌پردازد که در موقعیت‌های مختلف اجتماعی تلاش می‌کنند.

وی درباره این کتاب می‌نویسد: شخصیت اصلی کتاب استاد ژنتیکی است که مبتلا به سندرم اشپرگر (شکل ملایمی از طیف اوتیسم) و در عین حال در جستجوی همسر است. این کتاب بسیار فوق‌العاده، هوشمندانه و جذاب است و برای همه خواندن آن جالب خواهد بود.

گیتس گفته است: این کتاب شما را به خنده می‌اندازد و در عین حال کاری می‌کند که به روابطتان فکر کنید و ببینید کدام‌ها درست و کدام‌ها نادرست بوده‌اند.

وی می‌گوید: بعد شما به همه این ها می‌خندید اما در واقع دارید به آن ها فکر می‌کنید و در عین حال تصمیم می‌گیرید آدم بهتری باشید؛ به ویژه در رابطه با آن هایی که به شما نزدیک‌تر هستند.

«پروژه رزی» تابستان ۲۰۱۴ منتشر و در جهان با اقبال روبه رو شده است. این کتاب که بر هنر عاشق بودن تمرکز دارد در ۲۹۵ صفحه نوشته شده و از سوی انتشارات سیمون اند شوستر به بازار آمده است.

 asriran.com

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سقای آب و ادب؛ رمان و روایتی از زندگی حضرت عباس(ع)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *