جیگرشو داشته باش

 روانشناسی1

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

اگر هر بار همان کاری را بکنی که همیشه می کرده ای ، همان نتیجه ای را می گیری که تا امروز گرفته ای ! اگر می خواهی به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنی ، باید قدرت ریسک کردن و پذیرفتن خطر را داشته باشی .

ریسک و فرصت ، دو کفه ی ترازو هستند و ما هر روز و در سطوح مختلف خطر کردن را می پذیریم ؛ از سوار شدن به قطار یا هواپیما گرفته تا یک رد شدن ساده از خیابان .

ما با هر انتخابی که می کنیم ، خودمان را در معرض ریسک قرار می دهیم ؛ ریسک این که نتیجه منفی نصیبمان شود . باخبر بودن از عواقب هر ریسکی ، موجب می شود بهتر متوجه شویم که باید کدام تصمیم را بگیریم .

روانشناسی2 هر کس ترس ها و نگرانی های خودش را در برابر ریسک کردن دارد ، اما در عین حال همه ما دوست داریم به هدف های بزرگی که آرزویش را داریم ، دست پیدا کنیم . برای اینکه احتمال موفقیتمان بیشتر شود ، خوب است جوانب کار را خوب بررسی کنیم ، اطلاعات دقیقی درباره ی حوزه مورد نظر به دست آوریم و بعد از مشورت با دیگران از خودمان بپرسیم : آیا این ریسک ، ارزشش را دارد ؟ آیا این ریسک ، منطقی است ؟ اگر جواب مثبت بود ، دست به عمل بزن ؛ وگرنه به دنبال گزینه ی محتاطانه تری باش که هزینه ی کمتری برایت داشته باشد . در نهایت یادت باشد که اگر ریسکی نباشد ، پاداشی هم در کار نخواهد بود .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
در مهمانی ها زیاد صحبت نمیکنم و نمیتوانم به خوبی با دیگران رابطه برقرار کنم

روانشناسی 

* همیشه اولین باش ، شجاعت امتحان کردن چیزها را داشته باش و منتظر نباش که بقیه این کار را بکنند .

* از خودت بپرس : من چه چیزی برای از دست دادن دارم ؟ چیزهایی را که در نتیجه ی ریسک از دست می دهی و به دست می آوری ، با هم مقایسه کن .

* با ترس هایت رو در رو شو و دست به عمل بزن . بعضی وقت ها راحت ترین راه برای شنا کردن در یک استخر آب سرد ، شیرجه زدن است .

* اعتماد به نفس داشته باش و از شکست نترس . شکست فرصتی برای یادگرفتن و بزرگ شدن است . وقتی نتیجه نمی گیری ، دلیلش را متوجه می شوی و با تغییر دادن بعضی چیزها می توانی دوباره امتحان کنی . حتی اگر موفق نشوی ، می توانی افتخار کنی که حداقل شانست را امتحان کرده ای و چیز جدیدی یاد گرفته ای .

روانشناسی5 

 

                                                                                                                                        منبع : همشهری

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *