کبوتر نیکوبار زیباترین پرنده دنیا

t کبوتر نیکوبار زیباترین پرنده دنیا

نیکوبار کبوتر بزرگی به طول حدود 40 سانتی متر است. سینه، سر و پرهایش خاکستری تیره است، اما  پرهای براقی در گردن و پشتش دارد که با رنگ های سبز و مسی می درخشد. دمش بسیار کوتاه و سفید است. روی منقار این کبوتر برآمدگی دارد و پاهایش مایل به قرمز است.. ماده ها کمی کوچکتر از نرها هستند. آنها همچنین دارای یک برآمدگی کوچکتر هستند و پرهایبراقشان کوتاهتر هستند. شکم  پرنده ماده به رنگ قهوه ای روشن است وجوجه ها دم سیاه دارند.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

t کبوتر نیکوبار زیباترین پرنده دنیا

کبوتران  نیکوبار به صورت دسته‌ه ایی سفر می‌کنند و بین جزایر زیادی پرواز می‌کند تا غذای خود را از دانه‌ها ، میوه‌ها و  بی‌مهرگان پیدا کند . در طول روز، این پرنده معمولاًدرجزایری می گذرانند  که در آن غلات تولید می شود و شب را در جزایر جدا شده ای که در آن شکارچی وجود ندارد، به سر می برند . پرواز آن سریع با بال های منظم است که مشخصه کبوترها است. کبوتر نیکوبار در جنگل های انبوه لانه می سازد و ماده یک تخم سفید تک می گذارد.

t کبوتر نیکوبار زیباترین پرنده دنیا

متأسفانه، جمعیت کبوتر نیکوبار به شدت در حال کاهش است. از آنجایی که این گونه فقط در منطقهٔ خاصی از جهان زندگی می‌کند، تخریب محیط زیست و شکار غیرقانونی از عوامل اصلی تهدید برای زندگی این پرنده است. برنامه‌های حفاظتی جدی برای حفظ این گونه و ایجاد محافظت‌های لازم در مناطق زندگی آن، ضروری است.

t کبوتر نیکوبار زیباترین پرنده دنیا

آموزش نقاشی کبوتر در حال پرواز

کفش هایی به شکل کبوتر

امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
علت گوشه گیری نوجوانان چیست و راهکارهای رفع آن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *