سایت من (بلاک بندی)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

همان گونه که تا به حال شما را با انواع روش های کار با فایل های css آشنا کردیم در این مطلب نیز ادامه همان توضیحات را داریم تنظیمات این قسمت عبارتند از :

Word-spacing :در این قسمت شما قادر خواهید بود فضای مورد نظر خود را برای  فاصله بین کلمات در نظر بگیرید که با تایپ عدد در قسمت مورد نظر تعیین می گردد و یا اینکه می توانید گزینه normal  را انتخاب کنید که خودش اندازه را بر حسب صفحه و اندازه قلم تعیین می کند .

 Letter-spacing: این قسمت نیز دقیقا مانند قبلی است با این تفاوت که این قسمت فاصله بین حروف را در نظر می گیرد که این فقط در متن های انگلیسی امکان پذیر است. 

5

 Vertical align:این قسمت فاصله کلمات و یا متن را از نظر ارتفاعی و همچنین برای منت هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت عمودی نوشته شده باشند .

Text align:جهت قرار گیری متن را در صفحه مشخص می کند  به عبارتی مکان متن را در بلاکو یا قسمت  تعیین شده نشان می دهد این کار باعث می شود بتوانیم متن را در هر چهار جهت که عبارتند از CENTER و1سط، LEFTچپ  RIGHTراست  JUSTIFYتراز هر دو طرف

Text intend:در این قسمت می توانید میزان تورفتگی را برای متن خود تعیین کنید مانند تعیین پارا گراف که خط اول نسبت به بقیه خطوط تورفتگی دارد .

5-1

White space:شکستگی و یا فاصله هر پارا گراف را تعیین می کند که این نیز در متنهای فارسی و انگلیسی با هم فرق دارد .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی سایت استاد نورالدین زرین کلک (پدر پویانمایی ایران)

Display:طریقه نمایش متن در حالتهای متفاوت می باشد به دطور مثال روی خط ، زیر خط و غیره

5-2

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *