معرفی بازی آنلاین نعره جنگ (WarCry)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

 این بازی که کاملا ایرانی است داستانی پر هیجان دارد در این بازی تحت مرورگر که در سال ۲۱۲۰ اتفاق میافتد. موضوع بازی مربوط به جنگ جهانی سوم می باشد که در حال شکل گیریست. تمامی سیاره ها به سلاح های اتمی و هسته ایی مجهز شده اند و همه به دنبال به دست گرفتن قدرت کهکشان می باشند دنیا در حال نابودی است سرزمین هایی که مجهز به سلاح های هسته ای و نانو تکنولوژی نبوده اند  با خاک یکسان شدند. زمین از انفجارات هسته ای مانند کویری از هم جدا شده. نعره مهیب انفجارات هسته ای خواب را در چشم مردم به کابوسی از مرگ مبدل ساخته. اکنون  نجات این سرزمین ها و مردمان بی گناه شان در این بن بست مخوف تاریخ ،در دست فرمانروای مقتدری مثل  شماست.شما باید  در میان سرزمین های بازمانده با پیشرفته ترین سلاح های هسته ای و مدرن رهبری کشورتان را به دست بگیرید و دشمنان را نابود سازید و نام سرزمینتان را بر بام دنیا و در قلب تاریخ پیروزمندانه ثبت کنید .

بعد از ثبت نام در این بازی به شما یک سیاره داده می شود که باید با هوش و درایت خود و راهنمایی های بازی این سیاره را به یکی از سیاره های قوی کهکشان تبدیل نمایید. این بازی به آدرس اینترنتی  “www.warcry.ir” در دسترس شما است.

بازی- 

امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی گوی های رنگی

2 thoughts on “معرفی بازی آنلاین نعره جنگ (WarCry)

  1. sara1213 میگوید:

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *