آموزش نقاشی غذای سالم و ناسالم برای کودکان

t آموزش نقاشی غذای سالم و ناسالم برای کودکان

نقاشی غذای سالم و ناسالم، هنری است که نه تنها برای چشایی‌های ما، بلکه برای سلامتی ما نیز اهمیت دارد. غذاها در اصل می‌توانند به دو دسته تقسیم شوند: سالم و ناسالم. نقاشی این دو دسته از غذاها نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از لحاظ نمایشی نیز تفاوت‌های چشمگیری دارند. تصویر نقاشی شده از یک غذای سالم ممکن است با آرامش و تازگی ارائه شود، در حالی که نقاشی یک غذای ناسالم معمولاً با اجزای چرب و آسیب‌زایی نمایش داده می‌شود.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب نقاشی گل رز را هم ببینید.

ایده برای نقاشی غذای سالم و ناسالم

در اینجا چند آموزش از نقاشی غذای سالم و ناسالم برای شما آماده کرده‌لیم تا بتوانید از آن‌ ایده بگیرید و یک نقاشی زیبا و جذاب را خلق کنید.

عکس نقاشی غذای سالم و ناسالم

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب نقاشی با نقطه را هم ببینید.

 

نقاشی غذای سالم و ناسالم کلاس سوم

 

 

نقاشی غذای سالم و ناسالم کلاس اول

 

 

t آموزش نقاشی غذای سالم و ناسالم برای کودکان

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب نقاشی صرفه جویی در آب را هم ببینید.

 

نقاشی غذا سالم و ناسالم

ویدئو آموزش نقاشی غذای سالم و ناسالم

نقاشی غذای ناسالم

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب نقاشی میوه‌ها را هم ببینید.

یک آموزش ساده برای کشیدن نقاشی غذای سالم و ناسالم

اگر قصد دارید یک نقاشی درمورد غذاهای سالم و ناسالم بکشید بهتر است مراحل زیر را طی کنید:

  1. مرحله 1 ( آماده‌سازی تابلو یا صفحه کاغذ ): در ابتدا، یک تابلو یا صفحه کاغذ را آماده کنید. این تابلو را به دو قسمت تقسیم کنید: یک سمت برای نقاشی غذای سالم و دیگری برای نقاشی فست فود و غذاهای ناسالم.
  2. مرحله 2 ( نقاشی غذای سالم ):  در سمت اول (غذای سالم)، تصویری از یک غذای سالم مثل نیمرو یا سایر مواردی که به عنوان نماینده غذاهای سالم معروف هستند را شروع کنید. از رنگ‌های تازه و شادابی استفاده کنید تا طعم و تازگی غذا را نمایش دهید. جزئیاتی از اجزا و ترکیبات غذا را به دقت بکشید تا به مخاطبان نشان دهید که این غذا چقدر سالم و مغذی است.
  3. مرحله 3 ( نقاشی فست فود و غذاهای ناسالم ): در سمت دوم (فست فود و غذاهای ناسالم)، تصویری از یک غذای ناسالم مانند سندویچ چرب و نازک یا برگر چرب و پر از چربی را شروع کنید. از رنگ‌ها و جزئیاتی که طعم ناسالم و اجزا ضار غذاهای فست فود را نشان دهند، استفاده کنید.
  4. مرحله 4 ( تمامی تصاویر را تکمیل کنید ): هر دو نقاشی را به دقت تکمیل کنید تا تمامی جزئیات و اجزا نمایان شوند. اگر تصویری از بگل، چیپس، نوشابه یا دیگر موارد ناسالم در سمت ناسالم دارید، آنها را با دقت به تصویر بکشید.
  5. مرحله 5 ( تعریف تصویر ): در این مرحله، به مخاطبان تصاویر را توضیح دهید. بگویید که سمت چپ تصویر نشان‌دهنده غذای سالم و مفید است و سمت راست نمایان‌گر فست فود و غذاهای ناسالم است.
  6. مرحله 6 ( تکمیل کار ): آخرین مرحله این است که تصاویر نقاشی را تمامی کنید و آماده به نمایش قرار دهید.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نقاشی چراغ راهنما ساده و زیبا

این مراحل به شما کمک می‌کنند تا یک تصویر تقابلی از غذای سالم و ناسالم ایجاد کنید که مخاطبانتان را به اهمیت انتخاب غذاهای سالم ترغیب کند.

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *