چطور پس زمینه اموجی برای گوشی خود درست کنیم؟

پس زمینه اموجی برای گوشی

برای پیدا کردن والپیپر یا همان پس‌زمینه برای گوشی‌های اندرویدی، اپلیکیشن‌های بسیاری وجود دارد. تنها کافی است که کلمه والپیپر را در برنامه‌های دانلود اپ سرچ کنید و آن گاه خواهید دید که تعداد این برنامه‌ها چقدر زیاد است. اما همه این اپ‌ها یک ایراد بزرگ دارند و آن نیز تکراری بودنشان است!

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

برای اینکه بتوانید یک پس‌زمینه سفارشی و متفاوت برای خودتان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما، ساخت پس زمینه اموجی برای گوشی است. پس‌زمینه اموجی یکی از خلاقانه‌ترین و جدیدترین شیوه‌های ساخت پس‌زمینه برای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید و جذابیت بسیاری هم دارد. در این مقاله از نوجوان ها، روش ساخت این پس‌زمینه‌ها را به شما یاد می‌دهیم.

پیشنهاد مطالعه: بازی اندرویدی جذاب برای گوشی هایی با رم ۲ گیگابایت

پس‌زمینه اموجی چیست؟

پس‌زمینه اموجی یا Emoji Wallpaper همان‌طور که از نامش نیز پیداست، پس‌زمینه‌ای است که از اموجی‌های مختلف ساخته شده است. با استفاده از اپ‌های مخصوص این کار، شما می‌توانید از اموجی‌های مورد علاقه خود، یک والپیپر جذاب و متفاوت درست کنید. شما می‌توانید تا حداکثر 14 اموجی در تصویر پس‌زمینه خود به کار ببرید و الگو و طرحشان را نیز بسته به سلیقه خودتان، هر طول که دوست دارید تغییر دهید.

نکته جالب‌تر این که تمام تصاویر پس زمینه اموجی برای گوشی، از نوع Live هستند؛ به عبارت دیگر به لمس شما در هر نقطه از صفحه واکنش نشان می‌دهند. همین‌طور نیز در زمان قفل یا باز کردن گوشی یا حتی اتصال به شارژر نیز ممکن است با واکنش‌های خود، شما را شگفت‌زده کنند. این موارد جذابیت آن‌ها را بسیار بیشتر می‌کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مهمترین وظایف پرستار کودک کدام است؟

 

آیا اموجی والپیپر در همه گوشی‌های اندرویدی هست؟

لازم است بدانید که قابلیت ساخت تصاویر پس زمینه اموجی برای گوشی را نمی‌توان در هر گوشی هوشمند اندرویدی پیدا کرد. این کار، یکی از قابلیت‌های ویژه برای گوشی‌های Google Pixel است که از سال 2023 در گوشی‌های این برند تعبیه شده است.

گوشی‌های پیکسل برای ارائه این قابلیت به مخاطبان، از اپلیکیشنی به اسم Emoji Workshop استفاده می‌کنند. خبر خوش این است که شما می‌توانید با دانلود این اپ از دیگر مراجع دانلود اپلیکیشن اندروید، آن را بر روی گوشی خود اجرا کنید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، آن است که نسخه اندروید گوشی شما، 13 باشد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سن خرید گوشی

چطور پس زمینه اموجی برای گوشی بسازیم؟

ساخت پس زمینه اموجی برای گوشی اندرویدی بسیار ساده است و اصلا کاری ندارد. برای انجام این کار، تنها کافی است که مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. اگر گوشی شما پیکسل است، نیازی به دانلود اپ Emoji Workshop نخواهید داشت؛ در غیر این صورت، باید به سایت APKMirror مراجعه کنید و این اپ را از آنجا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.
  2. اکنون یک نقطه خالی از صفحه نمایش گوشی خود را لمس کرده و برای چند ثانیه دست خود را روی آن نگه دارید.
  3. ابتدا گزینه پس‌زمینه‌ها (Wallpaper) و سپس بر روی گزینه پس‌زمینه زنده (Live wallpapers) را انتخاب کنید.
  4.   پس زمینه اموجی برای گوشی پس زمینه اموجی برای گوشی
  5. از فهرستی که برای شما باز می‌شود، گزینه Your emoji wallpaper را انتخاب کنید.
  6. در باکسی که در پایین صفحه با عنوان Edit Emoji نمایش داده می‌شود، اموجی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  7. اگر اموجی خاصی را در نظر ندارید، می‌توانید از گزینه Randomize استفاده کنید تا اپلیکیشن، چند اموجی را به صورت تصادفی برای شما انتخاب کند.
  8. برای تغییر الگوی پس زمینه اموجی برای گوشی، باید گزینه Patterns را انتخاب کنید. برای تغییر الگوی قرارگیری اموجی در تصویر، گزینه‌های زیادی خواهید داشت که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.
  9. اندازه هر اموجی را نیز می‌توانید با نواری که در پایین صفحه قرار دارد، کوچک یا بزرگ کنید.
  10. علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد، شما می‌توانید رنگ اموجی‌های پس‌زمینه را نیز از طریق گزینه Colours تغییر دهید. درست مانند الگوها، برای تغییر رنگ تصویر نیز می‌توانید از گزینه‌های موجود استفاده کنید.
  11. بعد از اینکه همه چیز را به دلخواه خود تغییر دادید، گزینه Checkmark را از بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  12. در نهایت هم تنها کافی است که گزینه Set Wallpaper را انتخاب کنید که پس زمینه اموجی برای گوشی شما تنظیم شود.
  13. اگر دوست داشتید که این تصویر تازه و خلاقانه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید نیز تنها کافی است که گزینه Share را انتخاب کنید.
  14. به یاد داشته باشید که با استفاده از این اپ، شما می‌توانید چند پس زمینه اموجی برای گوشی خود داشته باشید و هر زمان که خواستید، از طریق منوی تغییر پس‌زمینه، آن‌ها را انتخاب کنید.
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
13 کتاب پرفروش‌ و بهترین کتابهای انگیزشی برای نوجوانان

تصویر زمینه اموجی تصویر زمینه اموجی

چطور پس زمینه اموجی برای گوشی را شخصی‌سازی کنیم؟

اگر یک پس زمینه اموجی برای گوشی درست کرده‌اید و اکنون می‌خواهید آن را تغییر دهید، کارتان بسیار ساده است. لازم نیست که روند ساخت پس زمینه اموجی برای گوشی را از اول تکرار کنید. برای شخصی‌سازی و ادیت پس‌زمینه‌های فعلی، تنها کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره شد، وارد اپ Emoji Workshop شوید.
  2. حالا وارد بخش Your emoji wallpapers شوید.
  3. به یاد داشته باشید که اگر والپیپری که قصد شخصی‌سازی‌اش را دارید اکنون روی صفحه نمایش شما تنظیم شده باشد، قابلیت ادیت آن به طور کامل نمایش داده نخواهد شد. برای این کار لازم است که یک والپیپر دیگر روی صفحه تنظیم کنید، سپس به سراغ شخصی‌سازی تصویر مورد نظر خود بروید.
  4. پس زمینه اموجی برای گوشی پس زمینه اموجی برای گوشی
  5. اکنون بر روی گزینه Pencil (یا مداد) ضربه بزنید. از این بخش، اموجی، اندازه‌، رنگ و الگوی تصویر را به میل خود تغییر دهید.
  6. برای خاموش کردن قابلیت Live بودن تصویر پس‌زمینه، می‌توانید یک قدم به عقب برگردید و به بخش wallpaper preview بروید.
  7. در این بخش باید علامت سه‌نقطه را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. از همین بخش، می‌توانید گزینه live wallpaper را خاموش یا روشن کنید.

تصویر زمینه اموجی برای گوشی

پیشنهاد مطالعه: راهکار برای کاهش استفاده کودکان از گوشی

سخن نهایی

استفاده از تصویر‌ شخصی پس زمینه اموجی برای گوشی یکی از خلاقانه‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید گوشی اندرویدی خود را از دیگران متمایز کنید. قابلیت ساخت پس‌زمینه اموجی برای اولین بار بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل ظاهر شد، اما اکنون شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن مخصوص آن، از این قابلیت بر روی هر گوشی اندرویدی دیگر نیز استفاده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آداب و رسوم ویژه برگزاری عید نوروز در استان اصفهان

امیدواریم که این مقاله از نوجوان‌ ها به اندازه کافی برای شما عزیزان، جذاب بوده باشد. نظرات و پیشنهادهای خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید!

منبع

سوالات متداول

همان‌طور که از نامش نیز پیداست، این تصاویر پس‌زمینه، از اموجی ساخته شده‌اند و شما می‌توانید نوع اموجی، اندازه، رنگ و الگوی قرارگیری آن‌ها را تغییر دهید.

برای ساخت تصویر پس‌زمینه اموجی، شما می‌توانید از اپلیکیشن Emoji Workshop استفاده کنید.

این قابلیت مخصوص گوشی‌های پیکسل است، اما شما می‌توانید با اپ Emoji Workshop روی هر گوشی با اندروید 13، از این قابلیت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *