کاردستی جامدادی نمدی با طرح مینیون

کاردستی جامدادی نمدی با طرح مینیون

کاردستی جامدادی نمدی وسیله ی بسیار خوبی برای کنار هم قرار دادن لوازم التحریر شما است . پارچه های نمدی به دلیل جنس خوب و رنگ‌های متنوعی که دارد برای ساختن کاردستی جامدادی نمدی بسیارمناسب است و حتی نیازی به چرخکاری هم ندارد. شما می توانید با استفاده از پارچه نمدی انواع گوناگون کاردستی باشکل های جذاب و هیجان انگیز را بسازید و در مناسبت‌ها به عنوان هدیه به بهترین دوستانتان تقدیم کنید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

وسایل مورد نیاز:

پارچه نمدی به رنگ زرد- آبی- مشکی

زیبپ 10سانت

سوزن و نخ

خط کش

قیچی

شیوه ساخت کاردستی جامدادی نمدی:

گام اول:

از پارچه نمدی زرد، یک مربع به ضلع های مساوی 9سانت برش بزنید.سپس به وسیله خط کش مربع را به دو بخش مساوی تقسیم کرده و با قیچی برش بزنید. به این ترتیب 2مستطیل خواهدی داشت. پس از آن دو مستطیل را روی سطح صافی بگذارید و زیپ را ما بین آن ها قراردهید.

سپس لبه ی خارجی مستطیل هارا به اندازه نیم سانت به چسب آغشته کرده سپس آن ها را روی لبه ی زیب قرار دهید و صبر کنید تا چسب محکم و خشک شود. پیشنهاد می کنم برای محکم تر شدن کاردستی جامدادی نمدی بهتر است اطراف مستطیل نمدی را به وسیله سوزن و نخ به لبه های زیب کوک بزنیدوبا نخ رنگ مخالف روی لبه های دور جامدادی را کوک بزنید.

گام دوم:

زیب را باز کنید و دو لبه مستطیل را روی یکدیگر قرار دهید بهتر است گوشه های مستطیل ها را به صورت هلال به وسیله قیچی برش بزنید. نیم سانت از دور لبه های هلال شده و اطراف یک ازمستطیل ها را به چسب آغشته کنید و مستطیل دوم را روی آن برگردانید ومحکم بچسبانید. مجدداً تکرار می کنم بهتر است برای محکم تر شدن کاردستی جامدادی بخ جای چسباندن،به وسیله ی سورن اطراف مستطیل ها را به هم کوک بزنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آیا دوست دارید آدم آهنی باشید؟

پس از این که از چسبیدن لبه ها مطمئن شدید؛ می توانید مستطیل ها را از هم باز کنیدو ولبه های چسبیده شده را به داخل بدنه برگردانیدو زیپ را ببندید. تا این جا محفظه اصلی کاردستی جامدادی نمدی شما آماده است.

گام سوم:

مینیون ها معمولا یک چشم دارند. برای ساخت چشم مینیون، شما به یک عدد دایره توخالی به رنگ خاکستری و یک دایره سفید کامل هم اندازه دایره خاکستری نیاز دارید. پس از برش دایره ها؛ به ترتیب دایره خاکستری تو خاالی را رو و دایره سفید را زیرآن بچسبانید. سپس از نمد مشکی یک دایره کوچک برش زده و برای مردمک چشم مینیون نمدی آن را در مرکز دایره سفید بچسبانید.آخرین تکه از پازل چشم مینیون، دو مستطیل کوچک یک سانتی مشکی است که باید آن ها را در دو طرف چشم برای تشکیل گوشه های چشم مینیون نمدی بچسبانید.

گام چهارم:

برای شلوار مینیون نمدی می توانید یک مستطیل از نمد آبی به طول 4 و عرض 6 سانتی متر برش بزنید وبه وسیله قیچی جدا کنید. دو طرف مستطیل را تا بزنید و با خودکار یک متوازی الاضلاع کوچک روی طول مستطیل علامتگذاری کرده و با قیچی آن را برش بزنید. به این ترتیب زیر بغل های شلواررا درست کرده اید.

سپس شلوار را پایین بدنه ی کاردستی جامدادی نمدی بچسبانید.  توجه داشته باشید حتما قسمت شلوار تزیینی اززیر چشم مینیون چند سانتی متر فاصله داشته باشد.لبه های خارجی نمد آبی را هم مثل نمد زرد با قیچی برش هلالی بزنید.

گام پنجم:

یک نیم دایره از نمد آبی یا نمد زرد، هرکدام که مایل بودید را به عنوان جیب شلوار برش بزنید.سپس آن را درقسمت جلوسینه شلوار و روی نمد آبی بچسبانید. برای جلوه زیبا تر می توانید به وسیله ماژیک روی لبه ی بالایی شلوارخط چین هایی بکشید. یا حتی در صورت تمایل به وسیله نخ رنگ متضاد مشکی روی قسمت بالایی نمد آبی شلوار هم می توانید کوک های ریزی را بدوزید تا کار شما در پایان زیباتر شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مهم ترین قطعات کامپیوتر

گام ششم:

به وسیله ی ماژیک مشکی در قسمت پایین چشم منحنی به عنوان لب خندان مینیون بکشید که البته این کار سلیقه ای است می توانید هلال لبخند را به شکل کامل زیر چشم بکشید تا کاردستی جامدادی مینیون نمدی شما خندان تر به نظر بیاید.

برای آموزش گام به گام کاردستی جامدادی مینیون نمدی ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

ایده هایی برای ساخت کاردستی مینیون ها

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *