آموزش ساخت سطل زباله با کاغذ به شیوه اوریگامی

آموزش ساخت سطل زباله با کاغذ به شیوه اوریگامی

با استفاده از آموزش ساخت سطل زباله با کاغذ به شیوه اوریگامی  شما می توانیدبه آسانی  برای گوشه اتاقتان  یک سطل زباله کاغذی بسازید.همچنین می توانید با استفاده از آموزش های اوریگامی، همین  سطل کاغذی را در اندازه کوچک تر برای جای پاپ کورن در جشن تولد ها استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

وسایل لازم سطل زباله با کاغذ  :

کاغذ رنگی

قیچی

شیوه ساخت سطل زباله با کاغذ :

برای ساختن کار دستی سطل زباله با کاغذ، ابتدا یک مربع به طول و عرض مساوی 17سانتی از کاغذ رنگی برش بزنید. توجه داشته باشید نکته مهم درساخت کاردستی های اوریگامی برش های دقیق کاغذها است .

گام اول : دو لبه کاغذ را روی هم قرار دهید یک تای عمودی بزنید  و با ناخن کاملا روی آن  را فشار دهید تا خط وسط ایجاد شود. سپس کاغذ را باز کنید و مجدد  دو لبه را از سمت مخالف روی هم قرار داده و یک تا ی دیگر از جهت مخالف خط قبلی روی کاغذ بیندازید. کاغذ را باز کنید باید یک بعلاوه وسط کاغذ ایجاد شده باشد.

گام دوم : قسمت دولای بسته کاغذ را روی میز قرار دهید.  سپس یکی از گوشه های کاغذ را انتخاب کنید و روی وسط تا بزنید. کاغذاوریگامی که به شکل مستطیل در آمده را وارونه کنید و لبه ی دوم را به سمت مخالف و به همان شکل لبه قبلی روی خط وسط مستطیل تا بزنید. به این ترتیب مستطیل وسط سطل زباله اوریگامی به یک مثلث که  دو لبه ی مخالف روی  هم تا خورده ساخته می شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی ساخت آپارتمان با پاکت شیر

گام سوم : دولبه مثلث را به طرف هم تا بزنید تا در قسمت وسط یک پاکت مربع شکل تو خالی  ساخته شود .

گام چهارم : لبه های باز  مربع را از چهار طرف به سمت پایین تا بزنید.

گام پنجم : قسمت پایین سطل را به طرف بالا تا بزنید. در پایان قسمت وسط سطل را به طرفین بکشید تا استوانه وسط سطل زباله اوریگامی تشکیل شود .

با استفاده از کاغذ های کوچکتر می توانید این سطل را یسازید وداخل آن برای جشن ها پاپ کورن بریزید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

فیلم آموزشی سطل زباله با کاغذ

کاردستی اوریگامی نشانه کتاب

کاردستی اوریگامی قلب سه بعدی

3.6/5 - (35 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *