کاردستی شمشیر نورانی جنگ ستارگان

t کاردستی شمشیر نورانی جنگ ستارگان

حتما در فیلم هایی مانند جنگ ستارگان شمشیر هایی را دیده اید که نورانی و درخشان هستند و گاهی هم دلتان خواسته است که چنین شمشیر هایی داشته باشید. حالا می خواهیم شیوه ساخت یکی از این شمشیر های نورانی را به شما آموزش بدهیم.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

وسایل مورد نیاز

دو برگ مقوا به رنگ روشن
یک برگ مقوای مشکی
چراغ قوه کوچک
چسب آبی و نواری

روش ساخت شمشیر نورانی

در ابتدا الگوی دلخواهی را که برای ساخت شمشیر دارید روی برگه مقوا بکشید. سعی کنید الگو زیاد باریک نباشد. سپس دور مقوا را با دقت برش بزنید. سپس هر دو طرح بریده شده را به صورت منظم روی هم قرار بدهید. لبه های را با چسب گرم بچسبانید طوری که شبیه پاکت شود. توجه داشته باشید لبه پایین را باز بگذارید.

کاردستی شمشیر نورانی

از مقوای مشکی، مستطیلی به طول 20 و عرض 5 سانتی متر ببرید. وسط آن علامتی بگذارید. حالا به اندازه سر چراغ قوه، در نقطه وسط مقوا، دایره ای ببرید به شکلی که چراغ قوه در آن قرار بگیرد. لبه های مقوا را هم با کمک یک مداد، کمی لوله کنید تا به شکل دسته شمشیر درآید. تیغه شمشیر یا همان پاکتی را که ساخته اید از لبه پایین باز کنید. چراغ قوه را در آن فرو ببرید، به شکلی که سر چراغ قوه داخل پاکت شود و دسته آن به جای دسته شمشیر بیرون بماند. دور سر چراغ قوه و محل اتصال با تیغه شمشیر را نیز با چسب محکم کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی تراکتور با قوطی نوشابه (ویدئو)

پاپان کار

شمشیر نورانی شما آماده است. کافیست در تاریکی اتاق چراغ قوه را روشن کنید تا شمشیر شما نیز روشن شود. می توانید چند نمونه از این شمشیر بسازید و با دوستانتان بازی جنگ فضایی دلنشینی را تجربه کنید.

کاردستی شمشیر نورانی

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *