کاردستی پاکت نامه با شکل قلب

کاردستی پاکت نامه با شکل قلب

ساختن کاردستی پاکت نامه به شکل قلب با طرح و رنگ‌های مختلف یکی از خلاقیت های جذابی است که اگر شیوه ی ساخت آن را بدانیم؛ حس لذت بخشی را برایمان به وجود می‌آورد. ذوق بازکردن پاکت‌ نامه های سر بسته  که متعلق به شخص شماست، حتی در عصر تکنولوژی کنونی یک حس‌ جادویی و هیجان‌انگیزرا برای بهترین دوست یا خانوده شما ایجاد می کند. همچنین بهترین گزینه برای هدیه دادن به یک دوست صمیمی، ساختن یک کاردستی پاکت نامه به شکل قلب  است.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

کاردستی پاکت نامه کاغذی به شکل قلب را با چسب و یا بدون چسب به روش اوریگامی می‌توانید بسازید. با  کمی چاشنی خلاقیت محدودیتی در انتخاب طرح، رنگ‌ و تزئینات خاص در ساخت کاردستی پاکت نامه به شکل قلب  وجود ندارد.

وسایل لازم پاکت نامه به شکل قلب:

کاغذ یا مقوای رنگی در اندازه a4

قیچی

مداد سیاه

چسب

خط کش

شیوه ساخت پاکت نامه به شکل قلب:

کاردستی پاکت نامه با شکل قلب

گام اول : برای ساختن کاردستی پاکت به شکل قلب ابتدا مقوا یا کاغذ را روی سطح صافی قرار دهید و بوسیله مداد یک قلب بزرگ روی آن نقاشی کنید.

اگر هنوز دستتان عادت ندارد که خطوط را صاف رسم کنید؛  می توانید الگویی از نصف یک قلب را روی کاغذبکشید سپس کاغذ را روی طرف راست مقوا قرار دهید و با مداد دور آن را خط بکشید کاغذ را به شکل قرینه  به طرف مقابل برگردانید و دور طرف دوم را نیزخط کشی کنید به این ترتیب شکل یک قلب کامل روی کاغذ رسم می شود حالا به راحتی با قیچی دور آن را برش بزنید.در برش دادن مقوا دقت کنید که خطوط صاف برش داده شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
انواع مدل های کیک شیشه ای شیک و جذاب

گام دوم : بوسیله خط کش طول کاردستی پاکت نامه قلبی را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس از طرف راست و چپ قلب، دو خط عمود رسم کنید تا یک مربع مستطیل با ضلع های  مساوی در یک چهارم قسمت پایینی کاردستی پاکت قلبی ایجاد شود.

می توانید وسط مربع مستطیل جمله احساسی زیبایی بنویسید تا هنگام باز کردن و بیرون آوردن هدیه مخاطبتان را هیجان زده تر کنید.

گام سوم : دو طرف کاردستی پاکت نامه قلبی رابه طرف داخل تا بزنید و با پشت ناخن خط را کاملا برجسته کنید . سپس قسمت بالا و پایین قلب را نیز روی یکدیگر تا بزنید. کاردستی پاکت نامه قلبی شما آماده است.

کمی چسب به سمت چپ و راست قلب  بزنید تا اطراف پاکت نامه به هم متصل شود. یا می توانید برش کوچکی در قسمت پایین قلب بزنید و دولبه ی بالایی قلب را درون برش فرو کنید به این ترتیب نیازی به چسب نیز نخواهید داشت .

تزیینات روی کاردستی پاکت نامه قلبی  به سلیقه شما بستگی دارد می توانیداز انواع پولک یا جواهرات مصنوعی برای زیبا تر شدن کاردستی استفاده کنید و از خلاقیت خود لذت ببرید .

 

برای آموزش مرحله به مرحله این کاردستی ویدیوی زیر را تماشا کنید .

کاردستی اوریگامی قلب سه بعدی

3.4/5 - (27 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • کارنامه نهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *