کاردستی چشم بند به شکل گربه

کاردستی چشم بند به شکل گربه

چشم بند یک وسیله‌ی مهم برای حفظ حریم شخصی و استراحت چشمان است. اما گاهی اوقات نیاز است که چشم بندی داشته باشیم که به طور دقیق با اندازه چشمان ما مطابقت داشته باشد. در این صورت، کاردستی چشم بند می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.با دنبال کردن این مراحل ساده، می‌توانید چشم بند کاردستی خود را بسازید و از آن در هر زمان و مکانی که نیاز دارید، استفاده کنید. این روش علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، به شما اجازه می‌دهد که چشم بند مناسب و دلخواه خود را داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

وسایل مورد نیازکاردستی چشم بند

سوزن و نخ
مقداری کش نیم سانت
پارچه مشکی و پارچه های رنگی
مقداری اسفنج به قطر نیم سانت

شیوه ساخت

ابتدا طرح چشم و گوش های گربه را روی کاغذ بکشید و آن را روی پارچه مشکی منتقل کنید. سپس 2 عدد از این الگو برش بزنید. به اندازه ی همین الگو از اسفنج نیم سانت هم برش بزنید و آن را بین دو لایه ی پارچه مشکی قرار دهید. پس از آن هر سه لایه رامی توانید با چسب گرم به هم بچسبانید اما توصیه می کنیم برای استحکام  چشم بند ها بهتر است دور آن را با چرخ خیاطی به هم بدوزید.

قبل از این که تمام قسمت ها به هم وصل شود حتما کش نیم سانت را به اندازه ی پشت سرتان اندازه گیری کنید و لبه ی کش را از دو طرف بین درزها قرار دهید سپس روی آن ها را با چرخ بدوزید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گلیم؛ گلیم کوچولو ببافید

کاردستی چشم بند به شکل گربه

 نکته: به جای اسفنج نیم سانت می توانید از پنبه مصنوعی نیز استفاده کنید. در انتها چشم ها، دهان و موهای گربه را از رنگ های مختلف برش بزنید و روی کاردستی گربه ای خود بچسبانید و هنگام خواب از آرامش خود لذت ببرید.

کاردستی چشم بند به شکل گربه

کاردستی چشم بند به شکل گربه

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *