کیبورد تاشو با تکنولوژی EC

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

همه کسانی که به نوعی با تایپ کردن سروکار دارند می دانند که یک کیبورد خوب تا چه اندازه می تواند در سرعت یک تایپیست اهمیت داشته باشد و اگر از طرفی بتوان در هر مکانی از این کیبورد استفاده کرد چقدر مهم است.

در ژانویه سال 2015  کیبورد جدیدی با تکنولوژی EC به دنیا معرفی شد که قبلا نیز نمونه هایی با این تکنولوژی اختراع شده بود اما کارایی این کیبورد جدید را نداشتند. شاید برای شما این سوال پیش آید که تکنولوژی EC چیست؟

این کلمه مخفف شده کلمه Electronically Commutated می باشد که به معنای مبادله های الکترونیکی می باشد. به عبارتی دیکر تمام دستگاه هایی که از این تکنولوژی استفاده می کنند قادر خواهند بود با دستگاه های مختلف ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از خصوصیات بارز این گونه محصولات قابل حمل بودن آن ها ست. برای مثال  صفحه کلید گفته شده که از این تکنولوژی استفاده می کند هم تاشو می باشد که اندازه تقریبی بعضی از نمونه های آن به اندازه یک گوشی موبایل بیش تر نیست و هم این که قابل حمل است. نکته دیگر در مورد این صفحه کلید این که می تواند از طریق بلوتوث با دستگاه های خود ارتباط بر قرار کند. به عبارتی دیگر می توانید از این کیبورد برای تمام دستگاه های هوشمند خود استفاده کنید و به راحتی کار تایپ را انجام دهید. اگر دقت کرده باشید برای تایپ کردن متن های طولانی کیبورد موبایل و تبلت خیلی کوچک است از طرفی تمام دکمه های آن در دسترس سریع قرار ندارد اما این کیبورد این امکان را به شما می دهد تا بتوانبد به راحتی کیبورد را به هر دستگاهی که خواستید متصل کنید.

کیبورد تا شو (1)

کیبورد تا شو (4)

کیبورد تا شو (3)

امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
۵ عاملی که باعث کاهش سرعت وای فای می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *