گران ترین دوچرخه های جهان

گران ترین دوچرخه های جهان، بورلی هیلز

دوچرخه‌ها به ویژه در میان نوجوانان و جوانان محبوب هستند. به همین علت خیلی از افراد علاوه بر استفاده از دوچرخه، تصاویر گران ترین دوچرخه های جهان را نیز به صورت مداوم دنبال می‌کنند. دوچرخه‌ها یک وسیله برای حمل و نقل مقرون به صرفه هستند.به همین علت طرفداران زیادی در بین دوستداران محیط زیست دارند. در ادامه قصد داریم فهرستی از گران قیمت ترین دوچرخه های جهان را با مشخصات کامل در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

لیست 10 دوچرخه گران قیمت جهان در سال 2023

در ادامه لیست 10 مورد از گران قیمت ترین دوچرخه های جهان را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. دوچرخه بورلی هیلز – 1 میلیون دلار

در لیست گران ترین دوچرخه های جهان، نام دوچرخه بورلی هیلز در صدر به چشم می‌خورد. اجزای اصلی این دوچرخه شامل یک صندلی مخفی کروک قهوه‌ای و یک بطری آب آغشته به طلا است. ساخت این دوچرخه ها 750 ساعت به طول انجامید.

دوچرخه بورلی هیلز، 1 میلیون دلار

2. دوچرخه دوچرخه ترک باترفلای مدون 500 هزار دلار

دیمین هرست، هنرمند بریتانیایی، دوچرخه Trek Butterfly Madone را برای بزرگداشت بازگشت لنس آرمسترانگ به مسابقه ساخت. اگر به دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که انگار دوچرخه با بال‌های پروانه واقعی پوشیده شده است و طراح آن را بسیار با دقت طراحی کرده است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نگاهی به بهترین دستاوردهای علمی مربوط به کاهش وزن در سال 2016!

دوچرخه ترک باترفلای مدون 500 هزار دلار

3. دوچرخه مسابقه مردانه 24 هزار طلایی – 393000 دلار

دوچرخه Gold Men’s Racing Bike نیز از جمله گران ترین دوچرخه های جهان است. این دوچرخه یک کپی از یک دوچرخه مسابقه‌ای رولز رویس است که روکش طلا دارد، از فرمان گرفته تا چرخ‌ها و صندلی‌ها. این دوچرخه به طور کامل با طلای 24 عیار پوشیده شده است.بدنه دوچرخه نیز بسیار شگفت انگیز است. صندلی این دوچرخه از جنس چرم است و دوچرخه با الماس و سایر سنگ‌های قیمتی تزئین شده است.

دوچرخه مسابقه مردانه 24 عیار

4. دوچرخه ترک یوشیموتو نارا اسپید – 200 هزار دلار

دوچرخه Trek Yoshimoto Nara Speed، با رنگ آبی و زرد روشن و تزئینات زرق و برق دار، ظاهری سرزنده و عجیب دارد. این دوچرخه از فیبر کربن ساخته شده است. یوشیتومو نارا، هنرمند ژاپنی، دوچرخه تایم تریل مفهومی Trek Speed ​​را نقاشی کرده است.

دوچرخه ترک یوشیموتو نارا اسپید

5. دوچرخه ترک مدون – 160000 دلار

به گفته Trek، دوچرخه Trek Madone KAWs “ترکیبی عالی از سبک، راحتی و ظرافت” است. این مدل توسط لنس آرمسترانگ، دوچرخه سوار سرشناس طراحی شده است. این دوچرخه کاملا راحت و سبک وزن طراحی شده است. صندلی‌ها و دسته‌های ارگونومیک نیز برای کار ساده هستند.

دوچرخه ترک مدون

6. دوچرخه Aurumania Gold Bike Crystal Edition” دوچرخه – 103700 دلار

این دوچرخه طلایی دست ساز از طلای 24 عیار و کریستال سواروسکی 600 ساخته شده است. Aurumania، یک شرکت اسکاندیناویایی، اولین بار این دوچرخه را در سال 2008 معرفی کرد.تنها ده مورد از این دوچرخه‌های طلایی زیبا ساخته شده است. این گرانترین دوچرخه در جهان در زمان عرضه اولیه بود. در این دوچرخه، یک صندلی چرمی قالب‌گیری شده با برند بروکس و یک دسته چرم قهوه‌ای دوخته شده با دست نیز وجود دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
هشدار تازه برای استفاده بیش از حد از موبایل و تبلت‌

7. دوچرخه ترک مدون الماسی – 75 هزار دلار

دوچرخه Trek Madone 7: Diamond Bicycle از طلای زرد و سفید 14 عیار ساخته شده و دارای هفت الماس 1 قیراطی است که آن را به یکی از گران ترین دوچرخه های جهان تبدیل کرده است. الماس‌ها در واقع در پره‌های قاب دوچرخه کاشته می شودقرار گرفته‌اند. یک صفحه طلای سفید و زرد نیمه جلوی قاب را تزئین کرده و بر زیبایی دوچرخه می‌افزاید.

دوچرخه ترک مدون الماسی

8. دوچرخه قلب‌های کرومی X سرولو – 60000 دلار

دوچرخه Chrome Hearts X Cervelo نیز از جمله گران ترین دوچرخه های جهان است. قیمت این دوچرخه کوهستانی در حدود 60000 دلار است. البته نسخه معمولی تقریباً ده برابر ارزان‌تر است. Casa de Chrome با Cervelo برای ساخت این دوچرخه همکاری کرد. علت قیمت بالای این دوچرخه استفاده از صلیب نقره‌ای، صندلی چرمی، و شاخه‌های موتیف در آن است.

دوچرخه قلب‌های کرومی X سرولو

9. دوچرخه ایمپک لامبورگینی – 28820 دلار

وزن دوچرخه Impec Lamborghini Edition 15.1 پوند(6.85 کیلوگرم) است. طراحی آن ترکیبی از ساختار کربن ساخت سوئیس با اجزای برتر ایتالیایی و طرح رنگ متمایز است که به طرز شگفت انگیزی با خودروی لامبورگینی آونتادور LP 720-4 مطابقت دارد.

دوچرخه ایمپک لامبورگینی

 

10. دوچرخه مسابقه آئودی اسپرت – 20000 دلار

دوچرخه Audi Sport racing bike با وزن تنها 13 پوند، یکی از سبک‌ترین دوچرخه‌های موجود(5.9 کیلوگرم) است. این دوچرخه توسط استودیوی طراحی مفهومی مونیخ آئودی طراحی شده است. صندلی دوچرخه از چرم آئودی ناپا ساخته شده است که بسیار انعطاف پذیر است.

دوچرخه مسابقه آئودی اسپرت

از این چرم در ساخت اتومبیل افسانه ای‌آئودی r8 نیز استفاده شده است. تنها 50 دستگاه از این دوچرخه ساخته و فروخته شده است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه دانه های انار را در گلدان بکاریم؟

منبع

3.1/5 - (53 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *