نقاشی “رانندگی در یک روز بارانی”

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

من Francis McCrory هستم و شیشه جلو اتومبیل در روز بارانی را روی بوم، نقاشی می کنم. من دوست دارم در روزهای بارانی دنیا را از لنز متفاوتی ببینم: شیشه جلوی اتومبیل! الگوها و انحرافات دلفریب قطرات باران روی شیشه، منظره را زیباتر و گاهی کاملا انتزاعی می کنند. و من این زیبایی را با رنگ روغن به روی بوم انتقال می دهم. این کار خلق یک تصویر بی احساس از واقعیت نیست بلکه پیدا کردن تعادلی ظریف بین چیزیست که هنرمند می بیند و احساس می کند.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

یکی از طرفدارانش در فیس بوک نوشته: ” آثار او به شما این حس را می دهد که در حال رانندگی به خانه هستید و  دلتان می خواهد در یک روز بارانی قدم بزنید.

فرانسیس مک کروری هنرمندی است که واقعاً به جزئیات توجه دارد.بسیاری از کسانی که نقاشی های او را می بینند در نگاه اول فریب می خورند. زیرا نقاشی ها بسیار واقع گرایانه هستند.اما بعد از مدتی واقعاً متوجه می شوید که فرانسیس چقدر در کار با قلم مو مهارت دارد.

فرانسیس که در ایرلند بزرگ شده است وبدیهی است که علاقه زیادی به هوای بارانی دارد. در هر صورت او یاد گرفته است که قطرات آب را طوری به تصویر بکشد که نقاشی هایش کاملاً عکاسی به نظر برسد.

او، متولد 1983،و فارغ التحصیل هنرهای زیبا در دانشگاه اولستر است، فرانسیس مک کروری دو بار،در نمایشگاه آکادمی سلطنتی اولستر به عنوان بهترین هنرمند نوظهور شناخته شده است.

آثار زیبای این هنرمند را مشاهده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
لاک کهکشانی

 

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

t نقاشی "رانندگی در یک روز بارانی"

 

نقاشی های سه بعدی اثر هنرمندی ناشنوا

امتیاز به این نوشته

3 thoughts on “نقاشی “رانندگی در یک روز بارانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *