گردنبند

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

وسایل لازم 

مروارید درشت

ملیله کوچک

مهره متوسط

نخ و سوزن

شیوه ساخت 

ابتدا نخ بلندی را که طول آن به اندازه ی سه برابر دور گردن خودتان باشد درنظر بگیرید. بافت را با یک ملیه کوچک شیشه ای شروع کنید. سپس  2 عدد مروارید درشت به وسیله سوزن از نخ رد کنید. برای بافت بهتر است از نخ های ابریشمی استفاده کنید و بافت را از وسط نخ شروع کنید.

یک عدد ملیله از سوزن رد کنید این یک عدد هر ردیف به عنوان سر مروارید باید رد شود بعد از آن 5 عدد ملیله دیگر هم اضافه کنید تا مجموع ملیله ها 6 عدد بشود.

یک عدد مروارید یا مهره کوچک تر بین آن ها و مجددا 5 ملیله دیگر از سوزن رد کنید. مروارید ها را پایین کشیده تا به انتهای مروارید درشت برسند سپس سوزن را از انتهای مروارید دوم و ملیله انتهایی با هم رد کنید. به این ترتیب یک ردیف ملیله در کناره دو مروارید قرار می گیرد.

مجددا 5 ملیله یک مهره کوچک و 5 ملیله دیگر از سوزن رد کنید و برای بار دوم سوزن را از مروارید رد کنید.

ردیف بعد ابتدا  یک عدد مروارید درشت مجددا 5 ملیله و یک مهره و 5 عدد ملیله بعدی را از نخ رد کنید و سوزن را از مروارید جدید عبور دهید و به همین ترتیب بافت را ادامه دهید.  

طول این بافت به اندازه گردن یا دست شماست در پایان انتهای نخ را در یکی از ملیله ها ی پایانی محکم کنید و برای متصل کردن از قفل های مخصوص گردنبند و دستبند که در بازار است استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

گردنبند (6)

گردنبند (7)

گردنبند (1)

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تصاویر طنز (2)

گردنبند (2)

گردنبند (3)

گردنبند (4)

گردنبند (5)

 

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *