مجسمه هایی از پوکه های فشنگ

مجسمه هایی از پوکه های فشنگ

Federico Uribe هنرمندیست که با پوکه های فشنگ مجسمه هایی از حیوانات را خلق کرده است.فدریکو اوریبه در سال 1962 در بوگوتا، کلمبیا به دنیا آمد و در حال حاضر در میامی زندگی و کار می کند. اوریبه در دانشگاه لس آند در بوگوتا هنر خواند و در سال 1988 به نیویورک رفت تا مدرک MFA را زیر نظر لوئیس کامنیتزر ادامه دهد.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

پس از دریافت مدرک، نیویورک را ترک کرد و در کوبا، مکزیک، روسیه، انگلیس و در نهایت میامی مشغول به کار شد. در سال 1996، اوریبه قلم موها و بوم های نقاشی خود را بااشیاء خانگی (کارد و چنگال پلاستیکی، مداد رنگی و غیره) عوض کرد. او شروع به مشاهده، جمع آوری، کنار هم قرار دادن و ترکیب این رسانه جدید کرد. آنها به ابزاری غیرعادی از زیبایی شناسی جدید، پر از رنگ، کنایه و بازیگوشی پر جنب و جوش تبدیل شده اند. هنگامی که از نزدیک مشاهده می شود، آثار او انواع مختلفی از تفسیرها را آشکار می کند. آنها ما را وسوسه می کنند تا آنها را لمس کنیم، تا جزئیات و ارتباط بین یک عنصر و عنصر دیگر را کشف کنیم.

وقتی از دورتر مشاهده می شوند، حجم، فرم، بافت و رنگ را ارائه می دهند. خلاقیت‌های او هیجان و فتنه‌ای را از همه اقشار جامعه برمی‌انگیزد، و تازگی رسانه‌ها اغلب شایستگی زیبایی‌شناختی قانع‌کننده هر اثر هنری را رد می‌کند. کار اوریبه در دهه گذشته در ایالات متحده برجسته شده است. آثار هنری او توسط چندین موزه در سراسر آمریکای شمالی و جنوبی جمع آوری شده و در آنها به نمایش گذاشته شده است. آثار اوریبه به سرعت در حال تبدیل شدن به برخی از محبوب ترین هنرهای معاصر در سراسر جهان است.

تصاویری از آثار او که مجسمه هایی است که با پوکه های فشنگ ساخته است در این جا می توانید مشاهده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه به رایانه خود چراغ های LED متصل کنیم؟

مجسمه هایی از پوکه های فشنگ

مجسمه هایی از پوکه های فشنگ

مجسمه هایی از پوکه های فشنگ

مجسمه هایی از فشنگ (4)

مجسمه هایی از فشنگ (3)

مجسمه هایی از فشنگ (5)

مجسمه هایی از فشنگ (8)

مجسمه هایی از فشنگ (9)

مجسمه هایی از فشنگ (10)

مجسمه هایی از فشنگ (11)

مجسمه هایی از فشنگ (12)

مجسمه هایی از فشنگ (6)

مجسمه هایی از فشنگ (13)

مجسمه ساز هنرمند خالق اسب ها

مجسمه های فلزی با وسایل آشپزخانه

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *