انواع روش های تهیه پک صورت با گوجه فرنگی

   t انواع روش های تهیه پک صورت با گوجه فرنگی

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

گوجه فرنگی نه تنها برای سلامت کل بدن بسیار مفید است ، بلکه می توانید از آن برای درخشش پوست خود نیز استفاده کنید . در گوجه فرنگی ترکیباتی وجود دارد که لک های پوستی را از بین می برد . این سبزی قرمز رنگ مثل یک سفید کننده ی عالی عمل می کند و با افزایش میزان ویتامین C بدن به کاهش آکنه کمک می نماید . اسید های مفیدی که در گوجه فرنگی وجود دارند ، چربی اضافی پوست را نیز کاهش می دهند . هر چند ممکن است بار ها از محصولات زیبایی که در ساخت آنها گوجه بکار رفته استفاده کرده باشید ، ما به شما تهیه ی چند پک ساده ی زیبایی در منزل را با گوجه فرنگی آموزش می دهیم . این پک ها قطعا در سلامت پوست شما انقلاب به پا خواهند رد .

گوجه فرنگی و خیار

دو قاشق غذاخوری پوره ی خیار را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید . تمام آب یک گوجه فرنگی را بگیرید و به خیار اضافه نمایید و خوب هم بزنید . پک صورت را روی صورت پخش کنید و بعد از پانزده تا بیست دقیقه پوست صورت را با آب ولرم بشویید . خیار التیام بخش است و چربی اضافی پوست را از بین می برد . این پک مناسب پوست های چرب می باشد .

گوجه فرنگی و روغن زیتون

روغن زیتون یکی از بهترین مرطوب کننده ها است و در ترکیب با پوره گوجه فرنگی میزان مرطوب کنندگی آن بیشتر هم می شود . آب یک گوجه فرنگی متوسط را بگیرید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن بیافزایید و خوب ترکیب کنید . این پک را به صورت خود بزنید و پانزده تا بیست دقیقه صبرکنید . بعد از استفاده از این پک ، صورت خود را با آب سرد نشویید . به جای آب سرد از آب ولرم استفاده کنید و پوست را با حرکات دورانی ماساژ دهید . این پک ، پوست شما را لطیف و مرطوب نگه می دارد و برای پوست های بسیار خشک مناسب است .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اطلاعات عمومی بدن ما (سیستم اسکلت)

خمیر گوجه فرنگی

پالپ گوجه فرنگی برای از بین بردن آفتاب سوختگی و پوست های برنزه مناسب است و منافذ باز پوست را نیز درمان می کند . اگر زیاد وقت ندارید ، تنها یک گوجه فرنگی آبپز را له کنید و با حرکات دورانی روی صورت ماساژ دهید و منظر بمانید تا خشک شود . همچنین می توانید به آن یک قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید و اجازه دهید ده دقیقه روی صورت بماند ، سپس پوست را با آب سرد شست و شو دهید . برای از بین بردن تیرگی پوست از این پک به طور منظم استفاده نمایید .

گوجه فرنگی با ماست و لیمو

آلودگی ها را با کمک گوجه فرنگی ، ماست و لیمو شکست دهید . آب یک گوجه فرنگی را بگیرید به آن دو قاشق چایخوری آبلیمو و ماست تازه اضافه نمایید . همه این مواد را خوب ترکیب کنید و به صورت خود بزنید . بعد از پانزده تا بیست دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید . تمام این مواد خاصیت سفید کنندگی دارند.

مطالب مرتبط:

ماسک گوجه فرنگی

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت لطفا آن را لایک کنید.

 

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *