کاردستی ساخت پایه کیک تولد

کاردستی ساخت پایه کیک تولد

آیا به دنبال روشی هنرمندانه برای نمایش کیک تولد، تارت های کوچک و کیک های کوچک رنگارنگی که پخته اید هستید؟ به جای خرید پایه های گران قیمت خودتان با وسایلی ساده پایه کیک را بسازید.  با انتخاب رنگ، اندازه و طرح مور علاقه اتان ،می توانید پایه کیک را متناسب با کیک  بسازید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

این کار نه تنها ارزان‌تر است، بلکه هر بار که از آن استفاده می‌کنید، بارها و بارها احساس غرور خواهید کرد. برای یاد گرفتن کاردستی ساخت پایه کیک تولد را دنبال کنید.

وسایل لازم ساخت پایه کیک تولد

سطل بزرگ
تور رنگی
نخ ماهی گیری

شیوه ساخت ساخت پایه کیک تولد

برای ساخت پایه کیک تولد می توانید از یک سطل رنگ خالی یا هر سطل دیگری که در منزل داشتید استفاده کنید. برای شروع سطل را کاملا بشویید و خشک کنید. سپس در آن را محکم ببندید و با چسب دور در را بچسبانید تا باز نشود. دور دهانه سطل را یک دور نخ ماهی گیری ببندید.

این نخ پایه اصلی برای گره های توری شما خواهد بود بنابراین توجه داشته باشید که کاملا محکم باشد. برای شروع تور ها را به رشته های باریک و بلند برش بزنید. سپس بافت را شروع کنید. ابتدا یک رشته تور را از طول روی هم تا بزنید.

وسط دو رشته تا زده شده را از زیر نخ رد کنید و پایه های رشته توری را از بین حفره تا زده شده بیرون بکشید. به همین ترتیب دور تا دور سطل را با این گره های توری پر کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بزرگ ترین رود جهان کدام است؟ | نیل یا آمازون؟

کاردستی ساخت پایه کیک تولد

نکته: اگر برای این کار از تور های خشک و آهار دار استفاده کنید کار در پایان بسیار زیبا تر خواهد بود.
در انتها می توانید از شیشه های کوچک مربا نیز برای دو طبقه کردن این پایه استفاده کنید به این ترتیب که یک دایره از تور را به اندازه دو برابر دور دهانه شیشه مربا برش بزنید و آن را روی دهانه قرار دهید.

سپس به وسیله یک کش تور را دور دهانه محکم کنید یا می توانید وسط در شیشه را برش بزنید و فقط دور سر شیشه را به عنوان نگهدارنده روی تور ها بپیچید. از خلاقیت خود در مجالس و میهمانی ها لذت ببرید.

کاردستی ساخت پایه کیک تولد

مدل های جدید کیک تولد دخترانه

جدیدترین مدل های کیک تولد سونیک

3.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *