شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

شنیون کردن یکی از انواع آرایش موهای زیبا و محبوب دختران است . این مدل ها برای هر مناسبتی مناسب است و باعث زیبایی و جذابیت شما می‌شود. در این مطلب شیوه‌ی کار برای شنیون مو ها را می توانید با چند حرکت ساده یاد بگیرید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

پیشنهاد می‌کنیم قبل از شنیون مو ها حتماً استحمام کنید. پس از آن مو‌هایتان را با سشوار کمی خشک کنید. سپس با ماسک مخصوص، موها را به آرامی ماساژ دهید. این کار باعث می‌شود فولیکول مو ها فعال شود و علاوه بر حالت پذیری، جلوه موها درپایان کار زیبا‌تر شود و آسیب کمتری به تارهای مو برسد.

مدل اول شنیون مو:

یک مثلث از قسمت جلوی سر جدا کنید. دسته ی جدا شده را کمی دور هم تاب دهید. کمی تافت مو به پیچش موها بزنید. انتهای دسته مو را با چل گیس ببندید. کمی موها را به طرف بالا پوش دهید و از قسمت چل گیس به وسیله یک گیره کوچک در بالای گوش موهارا ثابت کنید. با شانه دُم باریک کمی حالت موهارا مرتب کنید و از زیبایی موهایتان لذت ببرید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل دوم :

مو ها را ابتدا دست هایتان را بامقداری ژل مو آغشته کنیدو قسمتی که می خواهید بافت انجام دهید را ماساژدهید. این کار باغث می شود؛ در طی کار تارهای مو مزاحمتی برای گیس بافت ایجاد نکند. موها را از فرق سر، به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. از قسمت جلو پیشانی دو دسته از تارهاری مو را با فاصله جدا کنید. کمی موها را تاب دهید سپس با دو قسمت جداشده مو یک گره ساده بزنید. بدون این که قسمت های جدا شده قبلی را رها کنید، دو قسمت بعدی یک دسته از فسمت جلو و یک قسمت از کنار فرق سر جدا کنید.

دسته های جدید را با دسته های قبل یکی کرده و گره دوم را روی موها بزنید. به همین ترتیب گره های مو را با فاصله ایجاد کنید تا یک سمت موها گیس ها ساخته سوند. انتهای مو را با چل گیس محکم کنید. انتهای مو را دور هم بپیچانید تا به شکل یک گوجه شود. و با گیره مشکی گوجه را به قسمت پایین گیس بافت و پشت سر متصل کنید.

برای سمت مقابل نیز همین کاررا انجام دهید . به این ترتیب دو طرف موهایتان گیس های زیبایی بافته می شود. برای ثابت ماندن تارهای مو بهتر است در پایان روی شنیون موها کمی تافت بپاشید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل سوم : 

برای این مدل شنیون موها نیاز به کش مو ی تزیینی و مقداری کش مشکی دارید. ابتدا به وسیله شانه دم باریک چتری موها را از بقیه جدا کنید. برای زیبا تر شدن بیشتر چند تار موی بلند نیزاز دو طرف شقیقه ها جدا کنید.

قسمت پشت موها را به یک طرف بکشید . سپس به وسیله کش ساده مشکی، آن ها را  دم اسبی ببندید. لای موها را با دُم شانه ،کمی باز کنید و کمی موها را پوش بدهید. سپس یکی از تارهای کنار شقیقه را روی موها بکشید و با گیره آن را بین کش محکم کنید. کش تزیینی را روی کش مشکی ببندید. در پایان کمی با انگشتان موهارا مرتب کنید و از زیباییتان لذت ببرید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل چهارم :

برای این که با شنیون موهای صاف و زیبایی داشته باشید؛ بهترین راه استفاده از اتوی مو است . ابتدا مو ها را برس بزنید. سپس با اسپری کمی تارهای مو را خیس کنید. سپس از بالا به پایین اتو را روی موهایتان بکشید. به لبه ی پایین مو که رسیدید اتو را به سمت داخل بچرخانید. به این ترتیب لبه ی پایینی موها ریبا تر می ایستد. در پایان کمی تافت به موها بزنید و با شانه مخصوص دو طرف موهایتان را مرتب کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل پنجم : 

از این مدل برای پر پشت تر نشان دادن موهایتان میتوانید استفاده کنید. موهایتان را به دو دسته تقسیم کنید. یک دسته را با کش مو ببندید. دسته دوم را ابتدا روی دسته اول بپیچانید و از زیر با گیره محکم کنید . در پایان کمی تافت مو بزنید و تارهای پیچ خورده روی مو را مرتب کنید. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی سبزه تخم مرغی برای سفره هفت سین

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل ششم:

شنیون موها به شکل گیس بافت با پارچه یکی از مدل های زیبا و بسیار ساده است . برای شروع موها را به دو قسمت تقسیم کنید. پارچه از به طول یک براب بلندی موهایتان را دور گردنتان قرار دهید. ابتدا موهای یک سمت را به دو دسته تقسیم کرده و دسته سوم پارجه باشد و شروع به گیس کردن موها را با پارچه شوید.

سمت مقابل هم همین کاررا انجام دهید تا از هر دو طرف موها ی گیس بافت به وسط سر برسند. در پایان دو سمت پارچه را  به شکل پاپیون به هم گره بزنید و قسمت چتری جلو موها را مرتب کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل هفتم: 

برای سنیون موها به شکل مارپیچ دو طرفه ؛ موها را به دو دسته مساوی تقسیم کنید. هر دو دسته را به شکل مارپیچ در دو طرف سر درست کنید. هر دو مارپیچ را به قسمت بالای سر بکشید و به وسیله گیره هر دو دسته را ثابت کنید. مقداری تافت روی شنیون های مارپیچ مو بپاشید و چتری جلو پیشانی را مرتب کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل هشتم : 

برای شنیون موها به شکل یک طرفه لازم است قسمت روی موها را از فرق سر چدا کنید. کمی از موها را در دو طرف شقیقه رها کنید. دسته ی جدا شده را به سمت راست بکشید و کمی تافت بزنید. و  یک گیره دسته جدا شده مو را داخل موهای بسته شده فرو کنید. 

قسمت پایین مو را کمی به هم بپیچانید و با دست پوش دهید . سپس آن را به قسمت پایین مرتب کنید و با چند گیره به قیمت زیر مو آن ها را ثابت کنید. ادامه مو را روی شانه قرار دهید و با کمی تافت موها را ثابت و زیبا تر کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل نهم : 

برای این مدل شنیون موها را به دو قسمت جلوی مو و پشت مو تقسیم کنید. قسمت چلوی موها را گیس کنیدو انتهای آن را با یک چل گیس محکم کنید. سپس در قسمت پشت سر مو هایتان را از بالا به دسته های دوتایی تقسیم کنید. هر دسته را ابتدا دور هم بپیچید سپس به سمت مخالف بکشید و با گیره محکم کنید.

تمام موهای پشت را به همین ترتیب چپ و راست روی هم قرار دهید. در انتها گیس جلو را به قسمت کنار شقیقه بکشید و با یک گیره انتهای گیس را به داخل مو ها فرو کنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل دهم :

برای این مدل شنیون قسمت چتری جلو را جدا کنید . از پشت چتری جلو دو دسته از مو ها را جدا کنید و با شانه و تافت آن ها را مرتب کنید. دسته جدا شده را به صورت استوانه ای دو رهم بپیچید و آن را روی سر قرار دهید. کمی تافت بزنید تا موها دقیق شکل استوانه ای را حفظ کنند سپس با چند گیره شنیون را به موها متصل کنید. طرف مقابل نیز همین کار را انجام دهید. در پایان روی موها کمی تافت بزنید و با شانه مخصوص تارهای مو را مرتب کنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل یازدهم : 

برای این مدل شنیون موها را از پشت دم اسبی ببندید. سپس کمی کش را آزاد کنید . انگشتتان را از وسط دم اسبی بیرون بیاورید مو را به طرف بالا برگردانید و انتهای مو را از زیر کش بیرون بکشید. شنیون ایجاد شده را با شانه مرتب کنید و کمی تافت بزنید. انتهای مو را زیر موها پنهان کنید و با گیره محکم کنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل دوازدهم : 

برای این مدل شنینون زیبا مو ها را از یک طرف فرق باز کنید. دسته ای از جلو مو جدا کنید و مو هارا دور هم بپیچانیدو در کناز شقیقه ها با یک گیره متصل کنید. طرف مقابل را هم همین کار را انجام دهید . در پایان با دو انگشت تارهای مو را بیرون بکشید و مرتب کنید و کمی روی پیچش مو ها تافت بزنید تا زیبا شنیون موها زیبا تر شود. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
این زن ایرانی چگونه به شهرت جهانی رسید؟

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل سیزدهم:

 این مدل شنیون موها را بهتر است از قسمت پشت سر و بالای مو شروع کنید. دسته ی رویی موها را جدا کنید و آن را به دو قسمت تقسیم کنید. دسته اول را به صورت ضربدری روی دسته دوم قرار دهید. ردیف بعدی دسته دیگری از قسمت پایین تر انتهاب کنیدو پایین آن را با دسته های قبل یکی کنید و مجددا به شکل ضربدری از روی هم رد کنید. تا انتهای موها این کاررا ادامه دهید. در انتها پایین دسته موها را با یک گل سر مهار کنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل چهاردهم:

موها را فرق وسط باز کنید. دو دسته جلو پیشانی را از دو طرف تاب دهید. هر طرف را با یک گیره زیبا به کنار موها متصل کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل پانزدهم:

در این مدل شنیون به چتری مو کاری نداریم .در قسمت پشت مو ها را از وسط باز کنید و به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. هر قسمت را مجزا به شکل گیس ببافید. در پایان  تارهای مو را در بین بافت های گیس با انگشت مرتب کنید و کمی تافت بزنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل شانزدهم :

در این مدل شنیون ، روی موها را از پشت سر جدا کرده و با یک گیره به بقیه متصل کنید. سپس دو یا سه دسته از طرفین مو را بکشید و با گیره به زیر قسمت اول متصل کنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل هفدهم :

در این مدل از شنیون مو به هیچ وسیله ای به غیر از شانه دم باریک و تافت نیازی ندارید . فقط کافیست دسته های مو را جدا کنید. ابتدا با شانه کمی تارهای مو را به طرف مخالف طول مو بکشید طوری که  هوا بین موها ایجاد شود. سپس کمی تافت به دسته مو بزنید و آن را روی بقیه مو ها قرار دهید. تمام دسته های مو را به همین ترتیب پوش دهید. حجم موهای شما در این مدل شنیون دو برابر به نظر خواهد رسید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل هیجدهم :

این مدل شنیون مو به شکل گوجه  نام دارد و بسیار ساده و زیباست. برای شروع موها را جمع کنیدو با کش ساده که بهتر است مشکی باشد ببنیدید. ادامه  مو ها را ابتدا دور هم تاب دهید . سپس مو های تابیده شده را به شکل  مار پیچ دور کش اصلی بپبچید و با چند گیر ساده مشکی اطراف شنیون گوجه را روی مو ها محکم کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل نوزدهم :

برای شنیون موها به شکل گیس یک طرفه، ابتدا موها را از یک طرف کاملا به طرف دیگر بکشید. سپس موها را به شکل گیس سه تایی ببافید. انتهای گیس را دور هم گرد کنید و روی بقیه موها با گیره ثابت کنید.    

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیستم:

برای این مدل شنیون موها را از پشت چتری جدا کنید. از کنار شقیقه دو دسته از موها جدا کرده و به شکل گیس هر طرف را مجزا ببافید. هر دو گیس را پشت سر یکی کرده و با یک گل سر یا کش ببندید. کمی مو های قسمت بالای سر را با انگشت مرتب کنید و تافت بزنید.

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و یکم: 

این مدل شنیون بسیار ساده و زیباست و برای موهای کوتاه مناسب است. کافیست قسمت جلوی مو ها را کمی تاب دهیدو در یک طرف سر با گیره زبایی به شقیقه متصل کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و دوم :

اگر اهل باشگاه رفتن و ورزش هستید این مدل شنیون مو برای شما بسیار مناسب است. کافیست موهایتان را در بالا ترین نقطه با کش ببندید. برای این کار بهتر است سرتان را به طرف پایین خم کنید . مو ها را در بالا ترین قسمت سرتان جمع کنید و با کش ببندید پس از مرتب کردن کمی تافت بزنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و دوم :

برای این مدل شنیون موی فانتزی ، دو دسته مو از کناز شقیقه در دو طرف سر جدا کنید. هر دسته را جدا به شکل گیس ببافید. سپس هر رشته از گیس ها را به شکل گوجه کوچکی کنار شقیقه قرار دهید و با گیره روی موها محکم کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
رابطه عاشقانه با يك معلم خطرناك است اگر....

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و سوم :

اگر تمایل دارید موهای حجیم و بلندتری داشته باشید از این مدل شنیون مو استفاده کنید. بلندی مو هارا در پشت سر به دو قسمت دسته رویی و دسته زیری تقسیم کنید. دسته رویی مو را جدا با کش ببندید و دسته  زیری را جدا از زیر ببندید. در پایان موهارا مرتب شانه بزنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و چهارم :

در این مدل از شنیون موهارا به شکل جمع در پشت سر  با کش ببندید . سپس موهارا به دو دسته مساوی تقسیم کنیدو هر دسته را به دو رشته تقسیم کرده و جداگانه دور هم بپیچانید. در پایان دو دسته مو را با هم بپیچانید تا به شکل طناب درآید.  انتهای پیچش های مو را با چل گیس مهار کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست وپنجم:

پاپیون مو یکی از مدل های زیبای شنیون مو است . برای این شنیون موها را فرق یک طرف باز کنید. از کنار شقیقه دو دسته کوچک از مو ها را جدا کرده کمی تافت بزنید. هر رشته را به شکل یک طرف پاپیون با گیره به مو متصل کنید. در انتها رشته های مو را روی هر طرف پاپیون  مرتب کرده و کمی تافت برای ثابت شدن آن اسپری کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و ششم :

برای این مدل شنیون نیز موهارا جمع کرده و با کش ببندید. ادامه موها را از وسط به دو دسته تقسیم کنید. رشته های مو را از طرفین مخالف دور کش و بالای سر به شکل دایره بچرخانید و با گیره بین موها محکم کنید. 

 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و هفتم :

موهایتان را در دو طرف گوش با کش ببندید. هردسته  از مو ها را کمی تاب دهید. سپس به شکل گوجه در طرفین گوش ها با گیره محکم کنید. 

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و هشتم :

برای سهولت در این مدل از شنیون موها را به دو قسمت کاملا مساوی تقسیم کنید. سپس هر طرف مو ها را از جلوی پیشانی گیس بافت کنید. برای این مدل بافت باید یک رشته از جلوی پیشانی و یک رشته از فرق سر با هم بافته شود به این ترتیب همه موها از یک طرف بافته خواهند شد. گیس های هر دو طرف را در قسمت پشت سر به هم متصل کنید . ادامه موها را در پشت به شکل گوجه ببندید و با گیره روی  بقیه موها متصل کنید.  

t شنیون مو ها به ساده ترین روش ها

مدل بیست و نهم :

برای شروع، قسمت جلو را از پشت مو ها به وسیله‌ی شانه‌ی مخصوص جدا کنید. قسمت پشت مو را با کش ببندید و پس از مرتب‌کردن دسته‌ ی مو ها آن را به شکل گوجه دور هم حلقه کنید. انتهای موها را با گیره‌های ساده و کوچک مشکی درون بقیه‌ی گوجه‌ها ثابت کنید.

موها را در قسمت جلوی پیشانی به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. هر طرف را جداگانه به سه قسمت تقسیم کنید و به شکل گیس ببافید. طرف راست را در انتهای بافت به پشت سر منتقل کنید و با چند گیره‌ی ساده‌ی مشکی انتهای گیس‌ها را در گوجه‌ی پشت سر مهار کنید.

در انتها موها را کمی تافت بزنید تا ثابت بماند و کمی درخشان‌ تر شود. می‌توانید لابه لای گیس‌ ها از سیلور‌های تزئینی برای زیباترشدن موها نیز کمک بگیرید. در نهایت شما توانسته اید شنیون مو های خود را به زیبایی انجام دهید.

شنیون مو با چند حرکت ساده

شنیون کردن روش ساده و زیبایی برای بیچییدن موهاست که با استفاده از روش‌های مناسب و با حفظ نکات لازم، می‌توانید به راحتی و با حداقل وقت، موهای خود را به شکل جذاب و دلپذیر تر آرایش کنید. امیدوارم با استفاده از این راهکار‌های ساده، بتوانید شنیون‌های زیبایی انجام داده  و در نگاه دیگران به زیبایی بدرخشید.برای افزودن جلوه و زیبایی به شنیون موهای خود، می‌توانید از تزئینات مختلف مانند گل،سیلور و گیره‌های زینتی استفاده کنید.

 

امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *